Vanliga frågor

Konton

Måste jag skapa ett konto för att beställa?

Det är inte nödvändigt att skapa ett konto för att beställa från OhMyCandyBox. Du kan beställa som gäst.

Vad är syftet med att ha ett konto hos OhMyCandyBox?

Att skapa ett konto gör att du kan spara dina uppgifter (adress, betalningsmetod osv.), enklare följa dina beställningar och få tillgång till historiken för tidigare skickade beställningar.

Varför får jag veta att jag ska skapa ett konto när jag redan har beställt?

På OhMyCandyBox kan du beställa utan att skapa ett konto. Vi rekommenderar dock våra återkommande kunder att skapa ett konto för att underlätta beställningar, få tillgång till alla funktioner på sidan och få en personlig upplevelse på webbplatsen.

Kommer jag att ha tillgång till min beställningshistorik om jag skapar mitt konto efter beställningen?

Ja! Beställningar i gästläget kommer att listas på ditt konto (så länge du skapar det med samma e-postadress som du använde vid beställningen). Om du har flera e-postadresser och vill centralisera allt på ett konto kan du kontakta vår kundtjänst.

Våra produkter

Produkten jag letar efter är inte längre i lager, när kommer den tillbaka?

Trots det hårda arbetet från OhMyCandyBoxs inköpsteam händer det ofta att vi får slut på produkter som du har efterfrågat.


Vi uppmanar dig att lämna din e-postadress på de aktuella produkterna så att du kan få ett meddelande via e-post när artikeln är "tillbaka i lager" på OhMyCandyBox.


Då kan du snabbt köpa den!

Din beställning

Jag har en rabattkod, hur kan jag använda den?

Efter att du har bekräftat din varukorg hittar du en ruta för "rabattkod" till höger där du behöver ange rabattkoden.


För att bekräfta klicka helt enkelt på "tillämpa".


Glöm inte att kontrollera att koden har beaktats innan du bekräftar din beställning.

Hur kan jag få tillgång till spårning av min beställning?

Du kan spåra din beställning genom att gå direkt till ditt användarkonto, fliken "mina beställningar" när du är inloggad på ditt användarkonto.


Om du inte har skapat ett konto kan du också spåra din beställning genom att klicka på spårningslänken som skickas via e-post så snart paketet lämnar lagret.

Jag vill ändra min beställning

Tyvärr kan vi inte lägga till eller ta bort en eller flera artiklar från beställningen efter att den har kommit in i vårt system.

Det finns ett fel i min beställning

Vårt mål är att du ska vara helt nöjd med innehållet i ditt paket och att överraskningen ska vara intakt!

Våra beställningar förbereds manuellt, noggrant, men ibland händer det misstag och vi ber om ursäkt.

Vid mottagandet av ditt klagomål kommer vår kundtjänst att hantera ditt klagomål så snart som möjligt.

Leverans

Vilka leveransmetoder finns tillgängliga?

Vi levererar alla beställningar till din hemadress via DPD, en pålitlig kurirtjänst som möjliggör snabb och säker leverans.

Vilket land levererar vi till?

Vi vill dela OhMyCandyBox-upplevelsen med alla älskare av amerikanska godisar över hela Europa! 🇪🇺

Vi levererar för närvarande till Kroatien, Slovenien, Slovakien, Ungern, Österrike, Tyskland, Tjeckien, Polen, Belgien, Nederländerna, Frankrike, Italien, Spanien, Luxemburg, Litauen, Lettland, Estland, Irland, Portugal, Sverige, Danmark, Rumänien, Bulgarien, Grekland och Finland. 🚀

Jag gjorde ett misstag i leveransadressen, kan jag ändra den?

Om du har angett en felaktig leveransadress kanske vi kan ändra den, allt beror på om din beställning har behandlats i lagret eller inte.

Om det stöds kan vi inte längre ändra den, men om du är snabb som blixten kan vi uppdatera den utan problem.

Tveka inte att kontakta oss på info@ohmycandybox.se för att snabbt informera oss.

Hur mycket kostar leveransen?

Fraktkostnaden visas vid beställning och beror på leveranslandet.

Frakten är gratis för beställningar över 49€ för Kroatien och Slovenien, över 89 € för Slovakien, Ungern, Österrike, Tyskland, Tjeckien och Polen, samt över 1299 SEK för alla andra länder inom Europeiska unionen.

Hur lång tid tar leveransen?

Alla beställningar levereras inom 2 till 4 arbetsdagar.

Betalning

Vilka betalningsmetoder accepteras?

Du kan betala online med kreditkort: vi accepterar CB, Visa, Mastercard, Maestro, förbetalda kort (CB, Mastercard, Visa) samt American Express-kort.

Vi accepterar också PayPal och betalning vid leverans!

Inga resultat hittades....

Hittade du inte ditt svar?

Vår kundtjänst hjälper dig gärna.

Kontakta oss